הלינץ' הדרוזי • פרטי החקירה הותרו לפרסום: "עשרות רעולי פנים תקפו אותנו"

    קובי פינקלר No Comments on הלינץ' הדרוזי • פרטי החקירה הותרו לפרסום: "עשרות רעולי פנים תקפו אותנו"
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיום חקירת תקיפת האמבולנס בכפר חורפיש: בהמשך לאירוע תקיפת האמבולנס הצבאי על ידי דרוזים, בגינו הוצא צו איסור פרסום – כעת בבית משפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום והוסר צו איסור הפירסום במלואו והותרו כעת פרטי הפרשה לפרסום.

    להלן הפרטים שהותרו לפרסום: בתאריך 22.6.2015 בסמוך לשעה 01:30 במהלך פעילות של צוות רפואי צבאי הועברו 2 פצועים סוריים על ידי אמבולנס צבאי לבית החולים בנהריה.

    האמבולנס נע על כביש 89, כשעבר בכפר חורפיש בכיכר המרכזי בכפר, המתינו לו המוני אנשים ובינהם עשרות רעולי פנים.

    אותם האנשים שהתקבצו – חסמו את האמבולנס מרחק קצר לפני הכיכר והחלו ליידות על האמבולנס אבנים, במקביל ניסו לפתוח את דלתות האמבולנס, תוך שהם צועקים כי הם יודעים מה יש בתוך האמבולנס.

    הנהג החל לברוח מהמקום, לאחר כחצי קילומטר שנסע ואחריו דולקים כלי רכב השייכים לחלק מההמון הזועם ומנסים להוריד את האמבולנס מהכביש תוך כדי חסימת הנתיב. בשלב כלשהו כלי הרכב חסמו את האמבולנס ואילצו אותו לעצור.

    החיילים חשו סכנה להם ולפצועים הסורים ונהג האמבולנס החל לעבור דרך המחסום שהציבו לו המקומיים, מצד שמאל של הכביש, בשלב זה פגע תוך כדי נסיעה באחד החשודים, אשר נפצע ונעצר והאמבולנס המשיך בנסיעה עד שהגיע לתחנת המשטרה במעלות ללא עצירה.

    מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר החליט על הטלת החקירה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני, צוות חקירה מיוחד הוקם לחקירת האירוע.

    בתיק זה נעצרו 5 חשודים, וכנגד 2 חשודים הוגש כעת כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז חיפה בעבירה של – סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.



    0 תגובות